niedziela, 29 marca 2015

Lasagne z dorszem

Zainspirowana pysznym cannelloni, które miałam okazję zjeść w Gallo Nero (polecam także ich pizzę!) przygotowałam w piątek podobne danie, tylko zamiast rurek były płaty makaronu. Wyszło równie pysznie, a Michałek stwierdził, że woli taką wersję lasagni zamiast mięsnej.

Składniki:
  • 9 pÅ‚atów makaronu
  • 300-400 g dorsza
  • puszka pomidorów
  • 3-4 Å‚yżki kaparów
  • ser żółty do posypania
  • sól
Dorsza solimy i gotujemy na parze, ok 5 minut. Rozdrabniamy, sprawdzając czy nie ma w nim ości. Makaron obgotowałam ok. 2 minut. W formie układałam kolejno: 3 płaty makaronu, następnie rozdrobniony dorsz, na to kapary i zmiksowane pomidory. W ten sposób zrobiłam 3 warstwy, na górze ostatnia była ryba i pomidory. Całość posypałam tartym serem żółtym, pomieszanym z parmezanem (sam parmezan jest za intensywny w smaku dla moich dzieci). Wkładamy do piekarnika na ok. 30 minut, temp. 180 stopni.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz