środa, 23 września 2020

Brownie

 Mocno czekoladowe, z zewnÄ…trz chrupiÄ…ce, w Å›rodku wilgotne.... mniam!

Składniki:

  • 28 dag masÅ‚a
  • 25 dag gorzkiej czekolady (u mnie 70%)
  • 24 dag cukru
  • 100 ml wody
  • cukier waniliowy
  • 80 g mÄ…ki
  • 3 jajka
opcjonalnie: posiekane orzechy włoskie

Wodę zagotować z cukrem i cukrem waniliowym. Zdjąć z kuchenki i dodać masło oraz połamaną czekoladę. Mieszać aż się rozpuści.
Jajka roztrzepać mikserem, dodać mąkę a następnie - ciągle mieszając - ostudzoną masę czekoladową.

Na końcu można dodać orzechy i wymieszać łyżką.

Przelać do formy - u mnie szklana foremka do tarty z silikonowym brzegiem  o Å›rednicy 25cm.

Piec 25 minut w temperaturze 180 stopni.









Przepis wg Ani Starmach

1 komentarz:

  1. Brownie jest cudowne w swojej prostocie. Muszę kiedyś wypróbować ten przepis, wcześniej piekłam według receptury z olejem, ale słyszałam, że z wersja z masłem jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń