wtorek, 11 grudnia 2012

Tematyka bloga

Zdecydowałam się na pisanie bloga, który będzie taką moją "podręczną" książeczką - skarbnicą różnych ciekawych i przydatnych przepisów kulinarnych i porad.

Często dostaję różnego typu porady, np. co pomaga maluchom na katarek, co zrobić gdy maluszka coś uczuli. Niestety pamięć ludzka czasem zawodzi, dlatego te wszystkie rady i porady (oczywiście wypróbowane, sprawdzone) postanowiłam spisać, a nóż komuś się kiedyś przydadzą.

Bardzo lubię gotować i piec, a z racji tego że jestem w tej chwili na urlopie wychowawczym, gotuję codziennie, więc na moim blogu będą także różne przepisy.

Ważne jest dla mnie zdrowe odżywianie, więc oprócz przepisów na obiady i ciasta, znajdą się tutaj przepisy na domowe wędliny, przyprawę typu "Vegeta" domowej roboty itp.

Z pewnego źródła ;-) wiem, że Aniołek przyniesie mi pod choinkę Thermomix, stąd osobna zakładka będzie poświęcona przepisom, które można wykonać w tym cudownym urządzeniu.

Zapraszam do czytania mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli ktoś zdecyduje podzielić się ze mną jakąś ciekawą poradą bądź przepisem - zachęcam do kontaktu mailowego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz