środa, 14 maja 2014

Prezent na Dzień Matki

Ostatnio udało mi się kupić Mamie prezent na urodziny, z którego jest bardzo zadowolona i zdecydowałam, że podzielę się pomysłem na blogu. Pora odpowiednia, zbliża się Dzień Mamy, więc może ktoś skorzysta z mojej porady.
Prezent przypadnie do gustu mamom, które piją kawę z dodatkiem mleka. W sklepie internetowym Tchibo można kupić spieniacz do mleka, dzięki któremu kawa zyskuje pyszną pianką. Spieniacz ubije prawie na sztywno każde mleko (2%-3% i skondensowane), musi ono jedynie być zimne, prosto z lodówki. Spieniacz jest niewielki i moja mama nosi go w torebce do pracy :-)

Jeśli komuś pomysł się podoba, podaję link: http://www.tchibo.pl/spieniacz-do-mleka-p400042976.html
Dodatkowym atutem prezentu jest przystępna cena: 29,95 plus koszty przesyłki. Wysyłka 4-6 dni roboczych.

Zdjęcie pochodzi ze strony Tchibo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz